środa, 11 listopada 2015

Hej wszystkim!

Tak wiem bardzo mnie tu mało ale to z braku czasu..

Zapraszam na Relacje z biegu Runmageddon! Który razem z ekipą pokonaliśmy w sobotę 07.11.2015r.

Runmageddon Rekrut- to bieg na 6km z ponad 30 przeszkodami - Jak pamiętacie 27.09.2015 byłam na biegu Survival Race i miał on 10 km i też 30 przeszkód, więc ten niby dystans krótszy ale hmmmm w sumie poziom trudności trudno określić każdy ma inne zdanie, Mi udało się pokonać wszystkie przeszkody z czego jestem mega dumna! OCZYWIŚCIE DZIĘKI POMOCY EKIPY, A SZCZEGÓLNIE CHŁOPAKÓW- Naprawde!

https://www.runmageddon.pl/


Razem z ekipą: Kaśką, Kaśką(Ruda),  Rafałem,Michałem,Krzyśkiem, Marcinem, Przemkiem,Mateuszem , startowaliśmy o godzinie 13:00 -, Ja miałam przyjemność prowadzić rozgrzewkę dla całej fali z godz.12:30, więc miałam podwójną bo przed naszym biegiem też musiałam się rozgrzać.
Pogoda nam dopisała , temperatura dosyć wysoka jak na listopad, lekka mżawka.
Cały bieg towarzyszyła nam kamera.
Nie długo pewnie będziecie mogli zobaczyć pełen film.
Przeszkody były trudne, ciągle przedzieraliśmy się przez błoto i zimną wodę, Mnóstwo ścianek, pastuchy z prądem, liny, opony, worki z piaskiem do przenoszenia, kamienie które trzeba było przeciągać po piasku, siatki pomiędzy przyczepami po których trzeba było się "przeturlać" :-)
Kontenery z lodem, ognisko przez które trzeba było przeskoczyć, pajęczyny z linek, drut kolczasty, wilcze doły, przez jeden ogromny dół musieliśmy przeskoczyć na linie,tunele w piasku, opony do przerzucania, wielkie szpule, i wiele innych.
Ciężko opisać cały przebieg- To trzeba przeżyć- Emocje niesamowite.
Polecam każdemu.
Liczy się SIŁA I CHARAKTER.WSPÓŁPRACA I WSPARCIE!

Wariaci, pozytywni wariaci! -Bo tylko wariaci są coś warci!
Ekipa przed biegiem!


Numerki są można ruszać!


Runmageddonowe SELFIE z Michałem!

Skarpetky muszą być!


"Przepraszam czy tu biegają??"
Rafi:-)


Po biegu "pyrki" w złotku "ZŁOTE DZIEWCZYNY"


Peace przed biegiem!
Ja z Kaśką i Przemko!


Przedtreningówka i banan- wiadomka!


Lepiej przykleić buciki bo można zgubić- O czym na Survivalu przekonała się Ruda Kaśka :-* haha


''Co tu się dzieję?"



:-)


Kasiula<3


Michał :-)


Kaśka "Ruda" <3
&
Marcin- pomocnik roku


Krzysiek -pomocnik roku!


Jest medal! Część pierwsza!



Operator Przemek ;-)



.......do domu.....



DZIĘKUJĘ CAŁEJ EKIPIE,
JESTEŚCIE NAJLEPSI!

OCZYWIŚCIE ZAŁAPALIŚMY BAKCYLA I JUŻ OD KWIETNIA RUSZAMY NA NASTĘPNE BIEGI!!------TO DOPIERO POCZĄTEK- BĘDZIE OGIEŃ -BĘDZIE PIEKŁO

POZDRAWIAM Agata<3